Stage Curacao - Reisverslagen van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslagen van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu

Stage Curacao

Hoi lieve mensen!

Zoals vele weten zal ik 15 april naar Curacao vertrekken om daar stage te lopen bij Vlimmen veterinairy services!
Intotaal ga ik er ik 15 weken heen, waarvan ik 10 weken stage moet lopen.
De overgebleven 5 weken zal ik vakantie gaan vieren en er komen!

Tijdens deze periode zal ook Sanne mij komen opzoeken voor een weekje woehoee! Super leuk dat ze komt!
De laatste 2,5 week van mijn periode op Curacao komt mijn lieve vriendinnetje Eva, met haar zal ik ook terug vliegen naar Nederland.

Omdat het nog 3 maanden duurt voordat ik uiteindelijk ga zal ik hier informatie over mijn voorbereidingen geven!

Op het moment ben ik druk bezig met mijn GO! die ik hopelijk volgende week krijg. Dan zal ik mijn ticket boeken en visum aanvragen!

Ik hoop op veel volgens want dat is natuurlijk altijd leuk! :D

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2016

Mijn laatste weekje Curacao!

05 Juni 2016

Nog een maand en 4 dagen!

19 Mei 2016

Bijna.....

02 Mei 2016

2,5 week Curacao

24 April 2016

Eerste week stage!
Daphne

3,5 maand naar Curacao voor een stage bij een dierenkliniek

Actief sinds 18 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3715

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 Juli 2016

Stage Curacao

Landen bezocht: