Nog 37 dagen! - Reisverslag uit Baambrugge, Nederland van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu Nog 37 dagen! - Reisverslag uit Baambrugge, Nederland van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu

Nog 37 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

08 Maart 2016 | Nederland, Baambrugge

Nog 37 dagen en dan vlieg ik alweer naar het mooie Curacao! Jeetje wat gaat de tijd opeens snel. Het komt steeds dichterbij en ik begin er steeds zenuwachtig voor te worden. 3,5 maand zonder iets of iemand die ik ken, gaat dat wel goed komen?
Momenten dat ik denk " waarom doe ik dit in vredesnaam?" maar ik weet dat dit mij ontzettend goed gaat doen. Even weg uit de veilig vertrouwde omgeving, ik moet nu echt volledig op mijn eigen benen staan!

Mijn voorbereidingen lopen goed! Alles is zo goed al geregeld. Ik hoef alleen nog mijn geboorte-akte aan te vragen en de rest regel ik als ik in Willemstad ben.

Zodra ik in Willemstad ben ga ik diezelfde dag kennismaken met mijn stage. Dit heb ik met hun afgesproken zodat ik weet waar ik moet zijn die maandag. Daarna heb ik nog het hele weekend om de laatste dingen voor mijn verklaring van rechtswege te regelen zodat ik mag "werken".

Op het moment al druk aan het bedenken welke dingen ik niet moet vergeten. Simpele dingen die daar wel belangrijk zijn. Zoals muggenspul en zonnebrand, maar ook wil ik hagelslag en pindakaas meenemen! Ben en blijf toch echt een Nederlander haha!

Ik vind het voor vandaag wel weer een mooie blog geworden!

Ayó!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

3,5 maand naar Curacao voor een stage bij een dierenkliniek

Actief sinds 18 Jan. 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 3716

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 Juli 2016

Stage Curacao

Landen bezocht: