3e dag op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu 3e dag op Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Daphne Souwer - WaarBenJij.nu

3e dag op Curacao!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 April 2016 | Curaçao, Willemstad

Hoi lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag is alweer voor mij de 3e dag op Curacao. Het is hier ontzettend lekker weer en ik heb niks te klagen!

Donderdag morgen op 10u vertrok het vliegtuig naar de startbaan opweg naar Curacao. Heb een hele fijne vlucht gehad maar jeetje wat duurde dat lang zeg! In het vliegtuig zat ik naast hele lieve mensen, 2 gepensioneerden die naar een bruiloft gingen van hun zoon.

Op Cura aangekomen heeft het nog denk 1,5u geduurd voordat ik eindelijk door de douane was. Maar ik heb nu wel mooie stempels in mijn paspoort :D

Eenmaal door de douane heen, stond mijn koffer er klaar en kon ik zo doorlopen naar buiten. Buiten stond Fokke op mij te wachten en die heeft mij van het vliegveld naar het appartement gebracht.
In het appartement aangekomen heeft Fokke mij alles uitgelegd en overhandigd.

Na de kennismaken met de meiden zijn we naar het strand gegaan en ook even boodschappen gedaan. Vroeg gaan slapen was namelijk ontzettend moe! Helaas was ik de volgende dag al wel om half 5 wakker..

Gister was een chill dagje. Even boodschappen gedaan, naar mijn stage geweest en lekker op het strand gehangen. In de avond lekker patatjes gegeten en daarna wezen stappen.

Wat vandaag op de planning staat weten we nog niet!

Dit was het voor nu eventjes!

Dikke kus en knuffel van mij!

  • 16 April 2016 - 16:11

    Michelle :

    dafff!! Zo leuk om te lezen dat je het fijn hebt daar. Ik ga je volgen!

  • 16 April 2016 - 17:38

    Monique :

    Hoi Daphne,
    Wat ontzettend leuk om je verslagen te lezen, hoop dat je een geweldige tijd daar zult hebben.
    Heel veel succes alvast om de eerste stagedag goed door te komen.
    Groetjes uit Oldenzaal, Monique en Rob.

  • 16 April 2016 - 20:30

    Jolanda Van Reem:

    Hey meis!

    Hoe is het nu met je. Het leest wat positiever als voor je vertrek

  • 20 April 2016 - 21:49

    Maria:

    Hee Daffie. Leuk verslag van je derde dag in curaçao. En hier is het nu? Je gaat volgens mij een leuke tijd krijgen. Xx

  • 23 April 2016 - 14:26

    Claudia:

    Mooie foto van je

  • 23 April 2016 - 14:59

    Jolanda Van Reem :

    Hey meissie

    Hoe is het met je. Ff niks gehoord. Hoop dat je het erg leuk hebt daar. We lezen het graag terug.
    Groetjes uit Deventer

  • 23 April 2016 - 16:02

    Daphne Souwer:

    Hier gaat alles prima! :D
    Zal proberen om vanavond/straks een nieuwe blog erop te zetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

3,5 maand naar Curacao voor een stage bij een dierenkliniek

Actief sinds 18 Jan. 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3700

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 28 Juli 2016

Stage Curacao

Landen bezocht: